کجا کمه من تو۳۶هفته ۲۵۰۰بود
عزیزم برا سونو رشد طول سرویکس هم اندازه گرفت یا نه
ن خیلی خوبه من وقتی ب دنیا اومد۲۷۰۰بود
خوبه من بچه اولم ۳۶ وزن ۲۵۰۰ اوردم
نه خوبه عزبزم
کجاش کمه عزیزم عالیع
ب دنیا بیاد ۳۴۰۰. ۳۵۰۰ میشه
پسر منم ۳۵هفته۲۷۰۰بود دنیااومذ ۴۲۵۰ هفته۳۸
بنظرم خوبه
خیلی خوبه عزیزم
ن عزیزم منم حدودا این بودم ک ۳۸هفته زایمان کردم پسرم ۴کیلو شد
عالیه خیلیا ۲۴۰۰
این ماه آخر حلیم وابگوشت زیاد بخور
خوبه عزیزم بچه ماه آخر بیشتر وزن میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.