تو ۳۵ هفته وزن بچه ۲۷۰۰ کمه نه؟

۱۳ پاسخ

کجا کمه من تو۳۶هفته ۲۵۰۰بود

عزیزم برا سونو رشد طول سرویکس هم اندازه گرفت یا نه

ن خیلی خوبه من وقتی ب دنیا اومد۲۷۰۰بود

خوبه من بچه اولم ۳۶ وزن ۲۵۰۰ اوردم

نه خوبه عزبزم

کجاش کمه عزیزم عالیع
ب دنیا بیاد ۳۴۰۰. ۳۵۰۰ میشه

پسر منم ۳۵هفته۲۷۰۰بود دنیااومذ ۴۲۵۰ هفته۳۸

بنظرم خوبه

خیلی خوبه عزیزم

ن عزیزم منم حدودا این بودم ک ۳۸هفته زایمان کردم پسرم ۴کیلو شد

عالیه خیلیا ۲۴۰۰

این ماه آخر حلیم وابگوشت زیاد بخور

خوبه عزیزم بچه ماه آخر بیشتر وزن میگیره

سوال های مرتبط

مامان یزدان و دلسا مامان یزدان و دلسا ۹ ماهگی
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۳ ماهگی
مامان ژاکان 💙کارن مامان ژاکان 💙کارن ۱۲ ماهگی
مامان nila💜nihan مامان nila💜nihan ۱۱ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد