۳ پاسخ

عالیه تا۳۸هفته ۳ردمیکنی انشالله

خهلی خوبه من ۳۶ هفته ۲۸۰۰ بودم دکتر گفت خهلی خوبه جزو بچه های درشت حساب میشه چون تا زایمان ۳ کیلو بیشتر میشه

نه عالیه دیگه

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۴ ماهگی
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۴ ماهگی
مامان ژاکان 💙کارن مامان ژاکان 💙کارن ۱۲ ماهگی
مامان nila💜nihan مامان nila💜nihan ۱۱ ماهگی