خوبه نی نی من تو 37و 6روز ک دنیا اومد وزنش این بود
بچه ی من هفته پیش ۲۹۰۰بود دکتر گفت خوبه ، وزن کوچولوی شما هم خوبه دیگه ۲۷۰۰
به هفته شما ک نرسیدم ولی ۳۲هفته ۲۴۰۰بود
عزیزم من ۳۶
۲۸۰۰ بودم دکتر گفت خهلی خوبه
منم امروز رفتم ۳۵هفته ۱روز بودم.وزنش ۲۶۰۰
من دنیا اومد ۳۷ هفته و دور ۲۷۰۰ بود
خدا رو شکر خوبه هفتهدهای آخر ورن میگیره
نرماله عزیزم خوبه
خود گهواره زده باید ۲۴۰۰باشه😂
ماشالا خوبه که👻
خوبه ۳کیلو یا شایدم بیشتر بدنیا میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.