۹ پاسخ

خوبه نی نی من تو 37و 6روز ک دنیا اومد وزنش این بود

بچه ی من هفته پیش ۲۹۰۰بود دکتر گفت خوبه ، وزن کوچولوی شما هم خوبه دیگه ۲۷۰۰

به هفته شما ک نرسیدم ولی ۳۲هفته ۲۴۰۰بود

عزیزم من ۳۶
۲۸۰۰ بودم دکتر گفت خهلی خوبه

منم امروز رفتم ۳۵هفته ۱روز بودم.وزنش ۲۶۰۰

من دنیا اومد ۳۷ هفته و دور ۲۷۰۰ بود
خدا رو شکر خوبه هفتهدهای آخر ورن میگیره

نرماله عزیزم خوبه

خود گهواره زده باید ۲۴۰۰باشه😂
ماشالا خوبه که👻

خوبه ۳کیلو یا شایدم بیشتر بدنیا میاد

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین🩷👧🏻 مامان دلوین🩷👧🏻 ۳ ماهگی