۸ پاسخ

اره عزیزم
من ۳۵ هفته زایمان کردم ۲۶۰۰‌بود

آره خوبخ

تاریخ زایمان داد بهت گلم دقیقا الان چند هفته ای رفتی سونو وزن و اینک خودش میخوای عملت کنه ؟

آره خوبه عزیزم

دکترت آزادی ؟

اره عزیزم خداحفظش کنه😍❤️

منم مس تو بود به دنیا اومد ۳۶۰۰ بود

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۴ ماهگی
مامان ژاکان 💙کارن مامان ژاکان 💙کارن ۱۲ ماهگی
مامان nila💜nihan مامان nila💜nihan ۱۱ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان سپهر و سهیل 💙 مامان سپهر و سهیل 💙 ۱ سالگی