من سر پسرم. باردار بودم ۳۵ هفته رفتم سونو ۳۳۰۰ بود.
ولی سر دخترم ک الان باردارم. هنوز. نرفتم. سونو.
بنظرم مهم سلامتی. بچس. چ درشت چ ریز
برا من ۲۸۰۰دکتر میگ زیاده😐
نه بابا تازه زیاده
شما یکماه دیگه داری حلیم بخور آبگوشت بخور
بستنی اگر قند نداری از سنتی ها بخور روش خامه داره
فرنی
شیربرنج
آره عزیزم چرا خوب نباشه بچه اولم دنیا اومد ۴۰ هفته ۲۷۶۵ بود
اره عزیزم باز ۱ ماه دیگه فرصت دارین دیگه ایشالله
ن خوبه عزیزم کجا کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.