۳۵ هفته وزن ۲۷۰۰ خوبه؟ احساس میکنم کمه🫠

۷ پاسخ

من سر پسرم. باردار بودم ۳۵ هفته رفتم سونو ۳۳۰۰ بود.
ولی سر دخترم ک الان باردارم. هنوز. نرفتم. سونو.
بنظرم مهم سلامتی. بچس. چ درشت چ ریز

برا من ۲۸۰۰دکتر میگ زیاده😐

نه بابا تازه زیاده

شما یکماه دیگه داری حلیم بخور آبگوشت بخور
بستنی اگر قند نداری از سنتی ها بخور روش خامه داره
فرنی
شیربرنج

آره عزیزم چرا خوب نباشه بچه اولم دنیا اومد ۴۰ هفته ۲۷۶۵ بود

اره عزیزم باز ۱ ماه دیگه فرصت دارین دیگه ایشالله

ن خوبه عزیزم کجا کمه

سوال های مرتبط

مامان سپهر و سهیل 💙 مامان سپهر و سهیل 💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۳ ماهگی
مامان ژاکان 💙کارن مامان ژاکان 💙کارن ۱۲ ماهگی
مامان nila💜nihan مامان nila💜nihan ۱۱ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان و دلسا مامان یزدان و دلسا ۹ ماهگی