اشکالی نداره ما هم چن تا ربع سکه بدهکاریم همیشه خورد خورد پارسیان میخرم بعد میبرم میدم ربع سکه برمیدارم مثلا پارسیانامو ایندفعه همه رو گرمی ۲۰ تومن خریدم اما چن روز پیش گرمی ۱۵ تومن معامله کردم با ربع سکه من خیلی تو فکر سودش نیستم فقط میخام بدهیمون داده بشع
چه کاریع😐
سکه غیر بانکی چجوریه دیگه؟؟؟
عه چرا اینکار کردی تقریبا ۸تومن ضرر کردی
من سکه چندتایی داشتم چند ماه پیش اومدم بفروشم سه چهارتاشو به اسم غیر بانکی نصف قیمت برداشتن خیلی برام ضرر شد واقعا
دیگه هیچوقت سکه نمیخرم طلا آب شده یا دست دوم فقط
حدود۷تومن ضرر
چرا اینکار کردی خب
هادگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.