چکار کردید که اعتصاب شیر بچه هاتون خوب شد

۴ پاسخ

۷روز لب به شیر نزد بردم دکتر دارو داد برای رفلاکسش بعدش شیر خورد

هیچی خودش خوب شد بعد چند روز فقط تو شیرش یکم نبات ریختم خوب شد

هیچی صبرررررررررررررررررررررررر.

اعتصاب شیر فقط فقط بخاطر رفلاکس باید رفلاکسش کنترل بشه خوب میشه ...من از ترس اعتصاب هنوز ک ۶ ماهشه شیر میخوره اروغظو‌میگیرو و یه ربع میزارم رو شونم عمودی باشه کتف و دست ندارم اما میترسم اعتصاب کنه ...شبا زیر سرش بالشت نازک میزارم و رو ب پهلو میخوابونم حتما وقت شیب دادن شیب دار میزارمش

سوال های مرتبط