شماهم درد کمر و پا و لگن دارید !😭

۸ پاسخ

منم داشتم اون شبایی که منیزیم میخورم خوبه

منم دارم و بیش از اندازه میترسیدم انگار بقیه هم دارن من استراحت مطلقم سر کلاژم

من الان ۶ ماهه درد لگن دارم

برای منم پیش اومد نرماله بارداری رسما شده کابوس خدا کنه زود تموم بشه تعحب میکنم زنای قدیم چجوری ده تا بچه زایدن ما توی یکی موندیم

اگه منع نیستی پیاده روی داشته باشی هر روز نیم ساعت عالیه من اگه یه روز پیاده روی نکنم یا ورزش نکنم همه جام درد میگیره

واسه درد کمرت شکم بند بارداری بگیر عزیزم خیلی خوبه من موقع پیاده روی می‌بندم عالیه ولی اگه نبندم فشار میاد
درد لگن هنوز ندارم ولی درد استخوان واژن دارم که از اول بارداری داشتم شدید تر داره میشه

من ۱۷ هفته هستم وبعضی شبا از شدت درد پا بخصوص ماهیچه های کنار پا که روش میخوابم خوابم نمیبره

من اینارو تو سه چهارماه اول داشتم چون خیلی میخوابیدم

سوال های مرتبط

مامان نیاراد🥑🩵👶 مامان نیاراد🥑🩵👶 ۴ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌ونهم بارداری