منم ۴سال جلوگیری کردم شاید واسه اونه بچه دار نمیشم
طبیعی باشه نه من۶سال جلوگیری طبیعی بدون قرص وامپول و اینا دوماه جلوگیری داشتم باردارشدم
میگن ممکنه کمی روند باردار شدن و طولانی کنه .
هنوز ک اقدام نکردم ولی ۲ساله جلوگیری دارم ۳ سال دیگه هم میخام داشته باشم
با کاندوم و طبیعی نه قرص و قرص اورژانسی آره
منم ۳سال طبیعی جلوگیری میکنم🥲
با قرص فکر کنم فقط ضرر داره
قرص جلوگیری همش مریضیه
نه عزیزم اینا شایعه پس زنا هی باید بزان اینجوری که میگن.من خودم بعد نه سال پیشگیری تو اقدام اول حامله شدم تا بدنت مشکل خاصی نداشته باشه ربطی به پیشگیری کردن نداره حاملگی
طبیعی باشه مشکلی نداره ولی با قرص ضررر داره
قدیمیا خیلی اعتقاد داشتن که جلوگیری باعث نازایی میشه
ولی باعث نازایی نمیشه باعث میشه دیرتر باردار شی
بستگی داره جلوگیری با چی باشه
اگه قرص باشه عوارض داره
من سه سال جلوگیری طبیعی داشتم دکترا گفتن اشتباهه حتما باید از کاندوم استفاده کنی
همینطور میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.