۱۲ پاسخ

زیاده ک

بزرگ بشه چاق و دارای اضافه وزن میشه خیلی زیاده

بزرگتر بشه براش دردسر میشه

سلام لباس های تولد دختر تون رو نمی فروشین؟

دختر من 8.5 هست بستگی به ژن داره

بله پسر من
نه خداراشکر مشکلی نداره

دختر منم ۱۲ کیلو چه مشکلی همه از خداشونع خوب وزن بگیره بچشون

من پسرم9ماهگی11کیلو 650بود

بستگی به وزن تولد داره عزیزم.

سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکس‌هاتون خاص‌تر و قشنگ‌تر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفه‌ای عکس 🎈 ماهگرد و بارداری و تولد 🌹 یادبود و مناسبت‌ها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیام‌هاتون هستیم.


با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا


فقط و فقط ۵۰ هزار تومان
@qabenoo

طبق وزن تولدش

خوبه ک‌چه مشکلی

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی