بهداشت ها اکثرا رایگانه
من اردیبهشت تو آزمایشگاه بهار انجام دادم ۶۱۰
اره من تازه انجام دادم رفتم کلینیک شفیعیه تو خیابون صفا بابیمه تامین اجتماعی دویست و خرده ای شد اگه رفته بهشون بگو ازمایش دیابت بارداری میخوای بدی نوبت نشین چون خودش طولانیه
با بیمه ۴۰۰
ازاد رو نمیدونم والا
من مرکز بهداشت دادم رایگان شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.