خانما کسی تازگیا آزمایش گلوکز تو زنجان داده هزینش چقد شد؟

۵ پاسخ

بهداشت ها اکثرا رایگانه

من اردیبهشت تو آزمایشگاه بهار انجام دادم ۶۱۰

اره من تازه انجام دادم رفتم کلینیک شفیعیه تو خیابون صفا بابیمه تامین اجتماعی دویست و خرده ای شد اگه رفته بهشون بگو ازمایش دیابت بارداری میخوای بدی نوبت نشین چون خودش طولانیه

با بیمه ۴۰۰
ازاد رو نمیدونم والا

من مرکز بهداشت دادم رایگان شد

سوال های مرتبط

مامان غنچه🕊 مامان غنچه🕊 هفته سی‌ویکم بارداری