زود نرو ، یکم صبر کن تا درست نشون بده
ببین گلم منم زود بی بی چک زدم.هاله کمرنگ افتاد خیلیییی کمرنگ اونم بعد چنددد ساعت
مشکوک شدم رفتم ازمایش .ولی چون زود رفته بودم ازمایشمم مشکوک بود🤣بتام ۱۴ بود در صورتی که زیر ۵ منفی بود بالای ۵۰ مثبت😂
ولی به هر حال باردار بودم
شمام برو فقط طبق تجربه ی من نگران نشی اگر بتات پایین بود نگن خارج رحم و فلان....
کامل بود ؟؟دقیقا تجربه شمارو من داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.