۴ پاسخ

دکتر به من گفت روزی یک بار ۳ ثانیه بنداز توی آب در حال جوش و دربیار

من میندازم ابجوش ومایع استریل کمی میمونه بعد اب میکشم

میندازمش تو آبجوش

پستونکش چه مدلی هس؟

سوال های مرتبط

مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی