من سرپسرم خوردم وحشی شد😂😂اصلانمیشینه سردخترم دیگ نمیخورم بچه خوبه ساکت وآروم باشه
من واسه بچه اولم سه ماه اول بارداریم که تموم شد شروع کردم به خوردن..هرروز ناشتا با آب ..گاهی اوقاتم عصرها می جوییدم.. دخترم بسیار ساکت و مظلوم. و بی نهایت باهوش شده..واسه این بچمم دارم می خورم..بخور هیچ ضرری هم نداشته و نداره
از اول با دااری خوردم
بچه هام خیلی باهوشن ماشاالله
هر کی دیدم خورد بچهاش خیلی شیطونن دیگنمیدونم علتش کندر بود یا چیزی دیگ
نخوردم و نخواهم خورد
اسید فولیک بهتره
کندر باعث بیش فعالی میشه
بسپارید به خدا این کار چیه اخه مگه ما میتونیم یک انکشت درست کنیم که باز دست به این چیزا میزنیم
سه ماهه ی اول میخورن
پیش فعالی میاره بعد قرص اسید فولیک مگه نخوردی
اوایلش که حالت تهوع دارن اون موقع میخورن نه الان .الان هوا گرمه و دیر شده بیش فعالی میاره
مگه باید بخوریم؟
من اصلا نخوردم
نخور اصلا ....
کندر بیش فعالی میاره
ماه چهارم
نخوردم اصن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.