۱۱ برو
منم این ماه روز ۱۲ سیکلم خورد به روز جمعه
دکتر گفت ۱۳ سیکل سونو بده
فولیکولام خیلی رشد کرده بودن
بعد همون روز هم آمپول آزادسازی زد
دکتر من میگفت ۱۲ و ۱۳ هر موقع تونستی برو
13 برو اگه اوکی باشه بهت میگه همون روز ازادسازی بزنی
۱۳ بهتره فک کنم
۱۳ سیکل معمولا میرن که تخمک ها بالغ باشن
یازده برو چون منم دکتر بهم گفت اگه روز دوازده افتاد تو تعطیلی روز یازده بیا
11یا13 فرقی نداره
بنظرم ۱۳ برو
چون داروها بهتر رو تخمکا عمل میکنه یه روزم یه روزه برای رشدشون
زنگ بزن مطب بپرس عزیزم
۱۳برو
13 برو
۱۱ برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.