۱۳ پاسخ

۱۱ برو

منم این ماه روز ۱۲ سیکلم خورد به روز جمعه
دکتر گفت ۱۳ سیکل سونو بده
فولیکولام خیلی رشد کرده بودن

بعد همون روز هم آمپول آزادسازی زد

دکتر من میگفت ۱۲ و ۱۳ هر موقع تونستی برو

13 برو اگه اوکی باشه بهت میگه همون روز ازادسازی بزنی

۱۳ بهتره فک کنم

۱۳ سیکل معمولا میرن که تخمک ها بالغ باشن

یازده برو چون منم دکتر بهم گفت اگه روز دوازده افتاد تو تعطیلی روز یازده بیا

11یا13 فرقی نداره

بنظرم ۱۳ برو
چون داروها بهتر رو تخمکا عمل میکنه یه روزم یه روزه برای رشدشون

زنگ بزن مطب بپرس عزیزم

۱۳برو

13 برو

۱۱ برو

سوال های مرتبط