@labasforoshi02
خانمای گل لینک کانالمه .روبیکا عضو بشید برای دیدن مدل لباس هام،خیلی ازمحصولات تخفیف خوردن..ازتولیدی به مصرف ...تکی به قیمت عمده خرید کنید🌹😘
این هم شماره مه09168947617
عکاسی تو طبیعت میخوام انجام بدم با چندتا بادکنک و چیز ساده
تولد هم خودم برام مهم نیست بگیریم چون کسیو ندارم رسماً ولی همسرم میگه در حد یه دورهمی با خانوادش بگیریم
اگه بودجش باشه تااون موقع دکورمیزنم براش وخانواده هارودعوت میکنم وبزم برقص اگه نباشه فقط اتلیه
والا خودمم موندم
سلام عزیزم آتلیه آنلاین دارم بدون تغییر چهره فقط ۴۰هزار واریز بعد از دیدن عکس
من تو ذهنمه با باباش و مامان بزرگ بابا بزرگاش یه جشن خودمونی بگیریم اخه بچه چیزی نمیفهمه
من نمیدونم چیکار کنم هم دلم میخواد تولد بگیرم براش هم ببرمش اتلیه کلیپ و عکس
اتلیه میبرم
بچه چ میفهمه از تولد ی چشن خانوادگی بگیرین دوسالگی ب بعد بگیرید
من میبرمش آتلیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.