۱۰ پاسخ

ای حوصلع داری...بااین جنگ و بدبختی تولد خانوادگی...ببر یه عکاسی و تمام

آتلیه و عکاسی

فقط آتلیه و عکاسی اگه دوس داشتی دوتا خانواده صدا کن

بنظر من ببرش آتلیه اشتباهه تولد جمعی

منم دیروز براش تولد خودمونی گرفتم تو تاپیکام هست میتونی ایده بگیری راحته

چون کوچیکن و زود خسته میشن یه تولد کوچیک همراه مادر بزرگ و پدربزرگاشون
آتلیه میبرم و عکاسی دخترمم همین کارو کردم

من خانواده خودمو همسرمو افطاری دعوت کردم بعدشم ک کیک ایناخوردیم دکورشم تاپیک کردم میتونی ببینی عزیزم

خیلی کیکش نازه 🥰
خونواده های دو طرفو دعوت کن کوچیک تولد بگیر
یکسالگی هم ذوقشو داری هم یادگازی خوبیه

اتلیه

چ کیک با مزه ای

سوال های مرتبط