ای حوصلع داری...بااین جنگ و بدبختی تولد خانوادگی...ببر یه عکاسی و تمام
آتلیه و عکاسی
فقط آتلیه و عکاسی اگه دوس داشتی دوتا خانواده صدا کن
بنظر من ببرش آتلیه اشتباهه تولد جمعی
منم دیروز براش تولد خودمونی گرفتم تو تاپیکام هست میتونی ایده بگیری راحته
چون کوچیکن و زود خسته میشن یه تولد کوچیک همراه مادر بزرگ و پدربزرگاشون
آتلیه میبرم و عکاسی دخترمم همین کارو کردم
من خانواده خودمو همسرمو افطاری دعوت کردم بعدشم ک کیک ایناخوردیم دکورشم تاپیک کردم میتونی ببینی عزیزم
خیلی کیکش نازه 🥰
خونواده های دو طرفو دعوت کن کوچیک تولد بگیر
یکسالگی هم ذوقشو داری هم یادگازی خوبیه
اتلیه
چ کیک با مزه ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.