۷ پاسخ

هیچی یه کیک ساده دو نفره در حد یه عکس یادگاری بچه اصلا چیزی از تولد یک‌سالگیش نمی‌فهمه تازه بگیری اذیت هم میشه خسته میشی اونم خسته می‌کنی 🤣

سلام عزیزم امشب رفتم و لباس تولد رو تحویل کرفتم به زودی تاپیک کیک هم میذارم خیییییلییی قشنگههه با تم خرگوش😻😻🥰🐰

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

من تدی گرفتم

تصویر

هنوز بهش فک نکردم

منم میخوام

من مدل یونیکورن میخوام بگیرم انشالله
چون کلا از وقتی تو شکمم بود هرچی براش می‌خریدم حتی اگه حواسم نبود طرح یونیکورن میشد 🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان حہٰٰسٰٰٓینَِٰ💙 مامان حہٰٰسٰٰٓینَِٰ💙 ۱ سالگی
مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی