دوستان برای تولد نی نی چ برنامه ای دارید؟

۶ پاسخ

زنده بمونم🤣🤣🤣

امشب یه شام باخانواده خودموخانواده شوهرم عکاسی خریدکادولباس همه اینا۱۰تومن درنظرداشت واقعاتومملکت داغون داریم زندگی میکنیم

می‌خوام آتلیه ببرمش و براش تو خونه هم عکس بگیرم ولی نمی‌دونم بادکنک آرایی کنم یا نه

آتلیه و یه شام خانوادگی .البته با خانواده من .همسرم یه مادر داشت ک اونم امسال فوت شد .خواهراش اصلا بچه مارو سال به سالم یادشون نمیاد برادرشم راه دوره

آتلیه میبرم بعدشم یه جشن خونوادگی ۱۵ نفریم

من هیچ والا جشن که نمیگیرم .کیک میگیریم با عکس با یه دوچرخه دسته دارا میگیره باباش

سوال های مرتبط

مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی