ما یه جشن کوچولو با خونواده هامون توی خونه میگیریم
کادو هم سه چرخه تاشو گرفتیم
جشن که نمیگیرم چون هنوز یک ستالشه چیزی متوجه نمیسه
من و باباش برای گوشواره خریدیم
تولدم قراره تو خونمون دورهمی بگیریم
بااین اووضاع اصلا نمیتونم کادو بگیرم. تولد بگیرم خیلی کار کردم
من خیلی دو دلم ولی درکل دلم میخواد ۳نفره یه جشن کوچیک بگیریم بریم بیرون و اتلیه چندتاعکس بگیریم یادگاری بمونه از۱سالگیش
تولد یک سالگی رو خودمون میگیریم
چون بچه کوچیکه چیزی از تولد نمیفهمه.
قراره با یه اکیپ فیلمبرداری صحبت کنم بریم فیلمبرداری و عکاسی
کادو هم فعلا چیزی مدنظرم نیست
(البته یه مبلغی عیدی داره اگه شوهرم همکاری کنه اونم مبلغی بده میتونم در حد دو گرم سه گرم براش طلا بخرم )
من که میخام ی جشن کوچیک با خانواده ها بگیرم
ولی ببرمش آتلیه
عکسای یادگاری بگیرم
کادو هم شاید استخر بادی بگیرم
دلم میخاد قطار سوتی رو دوست دارم
نمیدونم کادوش قطعی تیست
اگر بشه یه جشن توی باغ بگیرم انشاءالله
کادو هم ماشین شارژی براش گرفتیم و زنجیر طلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.