من شنبه ۱۳ هفته بودم رفتم دکتر گفته ۶۰ درصد نشون میده دختره اما اگر من بگم حتی ۸۰ درصد دختره باز ۵۰ ۵۰ هست اصلی و سونو جنسیت نشون میده،دقیقا موقع خالمم همین بود دو جا سونو رفت تا ۷ ماهگی گفتن پسر اما هفت ماهگی به بعد گفتن دختر منظور که انتی زیاد دقیق نیست
برای من احتمال نداد تو انتی
آره چ موقع خوبی میخای بری آنتی هرچی بگه انومالی همینه اگ دکترت معروف باشه ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.