دکترم گفته ۱۲ هفته و ۳ روز برم انتی
جنسیت هم احتمال میده؟

۳ پاسخ

من شنبه ۱۳ هفته بودم رفتم دکتر گفته ۶۰ درصد نشون میده دختره اما اگر من بگم حتی ۸۰ درصد دختره باز ۵۰ ۵۰ هست اصلی و سونو جنسیت نشون میده،دقیقا موقع خالمم همین بود دو جا سونو رفت تا ۷ ماهگی گفتن پسر اما هفت ماهگی به بعد گفتن دختر منظور که انتی زیاد دقیق نیست

برای من احتمال نداد تو انتی

آره چ موقع خوبی میخای بری آنتی هرچی بگه انومالی همینه اگ دکترت معروف باشه ها

سوال های مرتبط

مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری