نه تا 13هفته و 6روز وقت هست
نه تا۱۳ هفته وقت هست
نه خیلی هم خوبه بزار ۱۳ هفته برو من دیروز رفتم احتمال جنسیت نداد گفت ۵۰ ۵۰ .. گفت ۱۳ هفته پسرو میشه تشخیص داد
عالیه برو
نه گلم تا ۱۳هفته ۱۴هفته اشکالی نداره
خوبه به من دکتر سونو یکشنبه ک رفتم گفت 10 یا 12روز دیگه بیا ک یعنی 13هفته خورده ای میشم نگفت دیره
نه تا ۱۳ هفته و ۶ روز وقت داری بری
نه گلم اوکیه
نه مناسبه
من به تاریخ پریودی که ۱۲ هفته و ۵ روز میرم
به تاریخ سونو ۱۲ هفته و ۳ روز میرم
نه دیگه تا همون موقع وقت هست که دکتر برات نوشته
من ۱۲ هفته و ۲ روز نوبت دکتر گرفتم. حالا اگه دکتر گفت همون روز انجام میدم دکتر گفت زوده میگم برام بنویسه روزای بعدش انجام میدم
نه عزیزم اوکیه
نه خیلی هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.