من دکترم تاریخ ۱۰ هفته و ۶ روز گفته برم سونو ان تی زوده ؟

۵ پاسخ

آره خیلی زوده ۱۲ ، ۱۳ هفته باید بری

دکتر من گفت ۱۱ هفته کمتر باشه انجام نمیدن دکترت درست گفته به منم گفته همون موقع برم

اره زوده باوا.من ۱۲ هفته میرم

اره خیلیییییی زوده
۱۲ هفته و سه روز بهترین زمانشه

تازه من ۱۱ هفته و ۳ روز بودم دکترم گفت بزار ۱۲ هفته و ۲ روز برو چون اونجوری بهتر مشخصه

سوال های مرتبط

مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دون دون مامان دون دون هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ... مامان ... هفته سی‌وپنجم بارداری