۱۲ هفته و ۴ روز برم سونو ان تی زوده یا دیره؟

۱۳ پاسخ

منم همین موقع رفتم ربطی نداره ک برو

منم میخام سیزده هفته کامل برم

عالیه منم فردا میرم🫠🫠🫠

خوبه منم همین موقع رفتم گفت ۱۳ هفته هستم

بهترین زمانه برو دیرتر نشه

خوبه عالی

خوبه ...

عالیه منم همین موقع رفتم

عالیه.

خوبه زمانش

خوبه....

من برای ۱۲هفته و ۳ روز وقت گرفتم

خوبه بهترین موقع هس

سوال های مرتبط

مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آریا 🐣 مامان آریا 🐣 ۴ ماهگی