اگه سونو ان تی هفته ۱۳ برم دیره؟

۱۲ پاسخ

هرچی زودتر بری بهتره از ۱۱ هفته

ن
ج
...




.

از ۱۱ برو تا ۱۲ هفته و ۶ روز

من ۱۲ هفته و چهار روز رفتم ولی ان تی گفت ۱۳ هفته و دوروزته...نزار ۱۲ هفته رو ردکنی

من ۱۳/۳ روز رفتم خیلیم خوب بود

۱۲هفته و ۳ روز برو

ولی بچه بزرگتره ،من ۱۲ هفته و ۳ روز رفتم، سن انتی شو زد ۱۳ هفته و ۳ روز

من هفته ۱۲ میرم

تا ۱۳ هفته و ۶ روز اوکی هست.

من دقیقا ۱۳هفته رفتم ...

آره دیره چون معمولا تو سونو ان تی نینی چندروز بزرگتره
هفته 12 برو

ن نذار تو هفته ۱۴ از هفته ۱۱تا ۱۳ فرصت داری

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهرشاد🩵 مامان مهرشاد🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۷ ماهگی
مامان ماهور مامان ماهور هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری