دوستان ببخشید برای سونو ان تی ۱۲ هفته برم یا ۱۳ کدوم بهتره

۵ پاسخ

من چون افتاده ت تعطیلات واسه ۱۵ فروردین گرفتم ک یعنی ۱۲ هفته ام پر میشه و وارد ۱۳ میشم. دکتر گف اشکال نداره

من ۱۲ هفته رفتم

12هفته برو عزیزم

۱۲ هفته ۳ روز بهترین زمانه

۱۲ هفته برو بهتره چون وقتش بین ۱۱ هفته هست تا ۱۳ هفته

سوال های مرتبط

مامان آریا 🐣 مامان آریا 🐣 ۴ ماهگی