بنظرتون برای ان تی ۱۲ هفته و ۶ روز برم دیره ؟

۴ پاسخ

من فردا ۱۲ هفته و ۴ روز میشم میخوام برم

نه عالیه.

من دوازده هفته و دو روز رفتم

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ... مامان ... هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آریا 🐣 مامان آریا 🐣 ۴ ماهگی