چن هفته برم ان تی؟ ۱۳ هفته خوبه؟

۸ پاسخ

۱۳ دیره چون من ۱۱ هفته ۶ روز رفتم
گفت ۱۲ هفته و ۴ روزته
پس زودتر برو که دیر نشه

۱۳ فک کنم دیره یجا خوندم نوشته بود یه مایعی میاد ک دیگ. نمیتونن ستون فقرات اینارو ببینن

لحظه شماری میکنم برای دو هفته دیگه ک برم ای خدا

سونو ان تی یعنی چی واس چی؟

اره ۱۳ هم خوبه

تا ۱۲ هفته ۳روز میتونی بری،منم باید اینهفته برم اما شهرما همه جا بستس مجبورم شنبه برم

از 11 هفته میتونی بری
وسط خوبه 12 هفته

12 هفته 3.4 روز خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهور مامان ماهور هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریا 🐣 مامان آریا 🐣 ۴ ماهگی
مامان پسرم🥹💙 مامان پسرم🥹💙 ۷ ماهگی
مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری