خانومیااااا
سونو ان تی ۱۳ هفته برم اوکیه؟؟

۱۳ پاسخ

نه نمیشه بهترین تایم بین ۱۱ هفته تا ۱۲ هفته هست بعد از اون امکان داره بچه جلوتر باشه فاطی جون 😘

برا من 12هفته و ی روز نوبت گذاشت

از۸ فروردین میتونی بری بازن از هفته دوم عید

نه دیره بچه احتمالا جلوتر باشه چند روز همون ۱۲ هفته برو

ان تی مهمه 12 هفته تا نهایت 12 هفته و دوروز برو

درخواست میذین

تا ۱۳ و ۶ روز وقت هست بعدش نه

۱۳ هفته ازمایس غربالگری نمیگیرن قبل ۱۳ باید باشی

اره خوبه فقط دیرترنشه

نه زودتر برو

دیره عزیزم 11هفته و سه روز تا 12هفته عالیه

نه من بارداری پیش رفتم دیر بودممکنه بچه جلوتر باشه

دیر نیست ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۸ ماهگی
مامان آریا 🐣 مامان آریا 🐣 ۴ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته دوازدهم بارداری
مامان ماهورا محمد مامان ماهورا محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌ونهم بارداری