نه نمیشه بهترین تایم بین ۱۱ هفته تا ۱۲ هفته هست بعد از اون امکان داره بچه جلوتر باشه فاطی جون 😘
برا من 12هفته و ی روز نوبت گذاشت
از۸ فروردین میتونی بری بازن از هفته دوم عید
نه دیره بچه احتمالا جلوتر باشه چند روز همون ۱۲ هفته برو
ان تی مهمه 12 هفته تا نهایت 12 هفته و دوروز برو
درخواست میذین
تا ۱۳ و ۶ روز وقت هست بعدش نه
۱۳ هفته ازمایس غربالگری نمیگیرن قبل ۱۳ باید باشی
اره خوبه فقط دیرترنشه
نه زودتر برو
دیره عزیزم 11هفته و سه روز تا 12هفته عالیه
نه من بارداری پیش رفتم دیر بودممکنه بچه جلوتر باشه
دیر نیست ؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.