خانما برای ان تی ۱۱ هفته و پنج روز برم اوکیه؟

۴ پاسخ

بمن دکتر گفت ۱۲هفته و یک روز برم یعنی سه روز دیگه😍🥰هم استرس دارم هم هیجان

اره من ۱۱هفته و ۶ روز رفتم؛نی نی هم دو روز از سن پریودم بزرگتر بود و ۱۲هفته و یک روزش بود.

من ۱۲ هفته رفتم جنسیت اصلا نگفت بهم

نه هه باید ۱۳ بری

سوال های مرتبط

مامان پناه🥹🩷 مامان پناه🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری