چن هفته تکمیل شد برم سونو ان تی؟؟

۸ پاسخ

۱۳بری خیلی خیلی خوبه

ببین از ۱۱ هفته تا ۱۳ هفته و ۶ روز میشه اما دکترها میگن بهترین زمان ۱۲ هفته و ۲ روز تا ۱۲ هفته و ۴ روز هست

بهترین تایم ۱۲هفته و ۴ روز هست

دوازده هفته

من یازده و شش روز رفتم

از دوازده هفته و یک روز تا دوازده هفته و شش روز یعنی کلا تو هفته سیزدهم هر موقع بری خوبه قبلش زوده بعدشم دیره

من زود رفتم تا۱۵ هفته تو کف بودم

۱۲ هفته و ۴ روز برو که خوب دیده شه توکف نمونی برا جنسیت

سوال های مرتبط

مامان یدونه پسر💙 مامان یدونه پسر💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلیم🩷🩷🩷 مامان تو دلیم🩷🩷🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرم🥹💙 مامان پسرم🥹💙 ۷ ماهگی
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۷ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان مامان کوچولو🥹 مامان مامان کوچولو🥹 ۲ ماهگی