سلام. دوستان ۱۲ هفته و ۴ روز برم سونو NT دیره؟

۸ پاسخ

من ۱۲ و ۳ روز رفتم

بهترین تایم عزیزم🤍

ارع برو فک کنم دیر. رفتی

نه عزیزم اتفاقا بهترین تایمشه

کسی میتونه جنسیت حدس بزنه

درست تاریخ بامن بارداری من دوروز پیش رفتم

تصویر

آره برو منم امروز رفتم ۱۲ هفته و سه روزمه

نه اوکی وقتشه اتفاقا

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دونه انار🫀👼 مامان دونه انار🫀👼 هفته سیزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سیزدهم بارداری