۶ پاسخ

میگم من تزشح ابکی دارم مال چیه

چ علائمی داری عزیزم.
جندروز تاخیرداشتی مثبت شدی

واسه ساک برو

من طبق پریودیم ۷ هفته بودم رفتم سونو گفت پنج هفته ای برو ده روز دیگ دوباره سونو بده

برو عزیزم انشاالله که قلبش هم تشکیل شده

برو عزيزم ساك بارداري چك ميكنند ايشالا كه قلب هم تشكيل شده باشه ولي نشه هم تا ٩ هفته تايم داره

سوال های مرتبط