۸ هفته ب بالا برو چون برا بعضیا ۵ یا ۶ هفته هنو تشکیل نشده و مجدد باید سونو بدن
۸ هفته برو عزیزم که کامل قلبش تشکیل شده باشه
ب نظر من ۸ هفته برو چون من ۵ هفته رفتم و گفت دو هفته دیگه بیا
من ۶ هفته و 1 روز رفتم تشکیل شده بود صداشو هم گذاشت برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.