۴ پاسخ

۸ هفته ب بالا برو چون برا بعضیا ۵ یا ۶ هفته هنو تشکیل نشده و مجدد باید سونو بدن

۸ هفته برو عزیزم که کامل قلبش تشکیل شده باشه

ب نظر من ۸ هفته برو چون من ۵ هفته رفتم و گفت دو هفته دیگه بیا

من ۶ هفته و 1 روز رفتم تشکیل شده بود صداشو هم گذاشت برام

سوال های مرتبط