من ۱۸ هفته و ۶ روز رفتم عاای بود
من16هفته و6روزرفتم
۱۸ هفتس بهترین تایم، من ۱۷ هفته و ۴ روز رفتم گفت دقیق نیست نمیگیرم موندم سه روز بعد رفتم
۱۸ هفته و ۲ روز
منم دکترم برا۱۷هفته و۳روز وقت داره بهم
دیگه دکترت صلاح دونسته بری بروو
معمولا بعد از 18 میرن
من ۱۸ هفته دو روز رفتم
بهداشت امروز به من گفت ۱۶ هفته برم 😑
من ۱۸ و دوروز گف
منم ۱۷ هفته رفتم اوکی بود زود نبود
18هفته و4روز
۱۸ هفته ۳ روز
فک کنم ۱۸الی ۲۲هفته بهترباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.