آره واسه منم همینطوری بود دکتر گفت گره بخیهی لایه های زیریه. گفت شیش لایه شکمت بخیه خورده ۶ تا گره هست اون زیر، تا اون بخیه ها جذب بشن خوب میشه.
دقیقا مال منم هردو طرفش اینجوریه
مال منو این دفعه خیلی بد بخیه زده ۱۰روزه از سزارینم میگذره رفتم بخیه هامو بکشم گفت هنوز خشک نشده تازه هست زخمت
منم دارم .والا ب دکترم و یه ماما گفتم .گفت مشکلی نداره و برطرف میشه .چربی شکمه ک گوله شده اونجا .ولی خودم حس خوبی ندارم .
کلا جای بخیه سفت میشه و به مرور نرم.روند طبیعی بخیه هست تا زمانی که ترشح و خونریزی نداشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.