دوستان این سونو یعنی چی
روز دوازدهمه پریودم

تصویر
۴ پاسخ

گلم ،نوره زرنیخدار ب ۶ بگیر،دوباردر هفته استفاده کن از زیرگروه تا رانهات،۸دقیقه بموند،کیستات میرن،بعدم ب لطف خدا باردارمیشی

پیگر باش که زود نتیجه بگیری نمیخوام بترسونمت منم از این نوع کیست داشتم رفته رفته بزرگ شد عمل لاپاراسکوپی کردم و چوم هر دو مشکل داریم ای وی اف هستم.البته خیلی ها هم بودن با وجود این کیست طبیعی حامله شدن چند تا چند

کیست داری امیدوارم کیست اندمتریوما نباشه.

چند وقته اقدامی؟

سوال های مرتبط

مامان نویان💗 مامان نویان💗 هفته بیست‌وهفتم بارداری