۳ پاسخ

من دختذم۴۴روزشه۳‌پیمونه میخوره

هرچقدر میخوره بهش بده

هرچقدر میخوره بهش بده بچه با بچه فرق داره
منم ندونستم به بچم کم میدادم‌گریه میکرد میگفتم ته بابا برای شیر نیست
اینه الان بچم رشدش رفته زیرنمودار

سوال های مرتبط

مامان قندک‌بانو مامان قندک‌بانو ۳ ماهگی