منظورم این امپول برای چیه

تصویر
۸ پاسخ

ستروناکس باعث میشه نزاره تخمکهات که رشد کردن به صورت طبیعی آزاد بشن و تو تخمدانت بمونن تا بتونن تو بیمارستان از بدنت بکشنشون بیرون

برای اینه که تخمک زودتر آزاد نشه

سلام عزیزم انشالله خدا بهت یه نینی سالم عطا کنه ببخشید درمورد ivf سوال داشتم لطفا جوابمو میدید

این آمپول برا رشد تخمکات هستش دکتر دور شکم رو شروع کردنی دوز اینو برات کم میکنه

خودت میتونی تزریق کنی دستات و بشور یه اب توی یه پودر بزن بعد اصلا تکونش نده فقط یه ذره روی میز بچرخونش پد الکلی بزن به شکمت بعد به بیشکون از شکمت بگیر و امپول و تزریق کن یکم سوزش داره ولی زیاد نیست

ازاد نشدن فولیکولا

ستروناکس دوربازو هس

زیر جلدیه؟؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری
منتظرمعجزه خدام منتظرمعجزه خدام قصد بارداری
مامان ماهلین💖 معین💙 مامان ماهلین💖 معین💙 ۲ سالگی
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری