شیر خودتو میدی؟؟
من نشدم بعد زایمان الان ابجیم تا یک سال نشد بعد شد مشکلی نیست
من رفتم دکتر
بعد از مطمئن شدن از باردار نبودن
دوتا آمپول داد زدم توی دوشب شب دوم پریود شدم
من سر دختر اولیم شدم ولی این دخترم هنوز نشدم استرس داره که باردار نباشی ولی بهتره انشالله تا دوسالگی نشم راحتم 😆
برو کیف کن که نمیشی من ماه دوم بعد زایمان شدم خیلی سخته با بچه کوچیک
قرص اورژانسی
چرا میخوای بشی؟
ب منم بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.