سزارین چون بالاخره چه طبیعی چه سزارین برش و بخیه میخوری و طبیعی اینقدر ها هم گل و بلبل نیست. حاضرم بخیه ام روی شکمم باشه تا اونجام و نتونم یه دستشویی ساده برم یا نتونم درست بشینم 😐 در ضمن توی همین گهواره یک عکس از واژن بخیه خورده ی یک خانم که طبیعی زایمان کرده بود دیدم و اون گشادی و بخیه هاش وحشتناک بود!
همچنین دلم نمیخواد برم بعدا دوباره واسه عمل افتادگی رحم و مثانه و بواسیر و گشادی واژن و...
در آخر طبیعی واسه وقتایی بوده که علم خیلی پیشرفتی نداشته و تنها راه زایمان بوده. الان با این همه تکنولوژی من واقعا دوست ندارم بمیرم و زنده بشم و جر هم بخورم و زجر بکشم.
اونایی هم که میگن سزارین عوارضش بیشتره چرته. هر سزارینی دیدم دو سه روز بعدش سرپا بوده و انگار نه انگار که عمل کرده
سزارین اونجای عزیزمم خراب نشده
منم همین مشکلو دارم از جفتش میترسم
دکتر می گفت به هر بدنی یکی میفته ولی من بچه اول طبیعی با آمپول فشار بودم اینقد درد داشتم دلم می خواست بمیرم راحت شم التماس می کردم سزارین نبردن
من سزارین بودم و خیییلی راضیم
تا الان یکبارم پشیمون نشدم از اینکه سزارین بودم
بهترین انتخابم تو زندگی فقط سزارین
دوستم بچه اولشو طبیعی آوردخیلی اذیت شد
الان بچه دوم میخواد
دربه در دنبال دکتری میگرده که سزارین قبولش کنه خاطرش جم بشه بعد حامله بشه
عشق فقط طبیعی
طبیعی
من میگم سزارین خیلی خوبه
واسه من تا ۸سانت قابل تحمل بود بعدش دیگه چون ضربان قلب بچه پایین اومد بردن سزارین
من طبیعی خیلی زجر کشیدم دومی و سزارین میخوام بیارم
به خیلی چیزا بستگی داره.به دکترت اعتماد کن اگه گفت طبیعی میتونی برو طبیعی اگه گفت نمیتونی هم سزارین
واسه یکی طبیعی خوبه
واسه یکی سزارین خوبه
باید خودت ببینی با کدوم راحت تر کنار میای
دوتا طبیعی داشتم سومی رو پریروز اختیاری رفتم سزارین،به نظرم سزارین بهتر بود
من تجربه هردورودارم قطعاطبیعی
منم میخام بدونم
طبیعی چون از نظر من بدن برای زایمان طبیعی طراحی شده
گزینه ۳ هیچکدام🥴😂♥️
من طبیعی بودم خیلی سخت بود ولی سزارین رو نمیدونم
مثل من تو ۲راهی گیرکردی شماهم🥲
سزارین
سزارین
طبیعی
سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.