۹ پاسخ

نه کوچیک نیست بچه خودشو جمع می‌کنه به طرف پهلو ها و پایین

وزنش خوبه ماشالله نینی منم ۲۹هفته۲ روز ۱۵۵۰ بود
۳۲هفته شده بود ۲۴۰۰
۳۶هفته ۳۲۰۰
۳۷هفته ۳۴۰۰

عزیزم اندازه شکم ربطی به وزن نداره من سر آریو حتی روز آخر هم اندازه الان شما شکم نداشتم ۳و۳۰۰بود وزنش نگران نباش

عزیزم من شکمم نصف شمام نیست

برا منم از سی و دو هفته ب بعد ننوشته سونو
یدونه پنج روز مونده به سزارینم قراره برم سونو
خوبه شکمت برا منم همینقدریه

شکم شما هنوز خوبه مال من ک اصلا معلوم نیست شکم بیشتر به هفت ماه میخوره

چرا ؟ بابد سونو میدادی دوباره
سایز شکم ربطی به رشد بچه نداره عزیزم

ماشالا خوبه شکمتون تا الانم بیشتر از ۲۵۰۰ شده نگران نباشین انشاالله به سلامتی بغل کنین

وزنش خوبه که من تو ۲۹ هفته ۴ روز رفتم ۱۵۰۰ دو هفته بعد ۳۲ هفته ۲۱۰۰ گفت درشته

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد