۱۰ پاسخ

الآنم خوبه بیشتر هم میشه

از هفته ۳۵ جنین هر هفته ۳۰۰ گرم اضافه میکنه

ایشالا سه کیلو میشه خوبه

سه کیلو میشه نگران نباش

منم ۳۹ هفته زایمان کردم
دخترم ۲۸۰۰ بود

خوبه منم اون موقع زایمان کردم ۲۸۰۰ بود

نه وزنش خوبه عزیزم

ماشالله خوبه
هفته های آخر انفجاری وزن میگیرن نگران نباش
از ۳هم بیشتر میشه
حلیم و کباب و بستنی زیادبخور

تا موقع همون ۳۲۰۰یا بیشتر میشه اصلا وزنش کم نیس که نگران باشی ♥️

وزنش خوبه ک

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری