۱۰ پاسخ

نه بابا کم نی خوبه مهم اینه سالمههه

منم عزیزم دیروزرفتم ۳۵هفتا ام کامل شد۲کیلوبوو😐

نگران هم نباشی زود وزن میگیرن

من که ۳۶هفته ۳روز زاییدم ۲۴۰۰پهلوانی زاییدم که نگو 😎🫣

سونو ۲۹۰۰ بود یهذهفته بعدش بچم ۲۷۰۰ دنیا اومد 😂

بله خطا داری پودر لیدی میل بخوری روزی ۲ بار

منم 13 خرداد زایمانمه😊

منم همینجوری بودم. سونو ۱ هفته قبل زایمانم ۲۸۰۰ بود،
پسرم ۳۱۸۰ دنیا اومد

اره عزیزم میشه اگ‌چبزایی که وزن میده بخوری.

سونو که خطا داره قطعا،ولی نگران نباش به دنیا میاد زود تپلی میشه

سوال های مرتبط