تخم مرغ ابپز حبوبات حلیم کباب
وزنش خوبه دیگع و اینکه من روز زایمانم سونو دادم ۲۹۰۰بود ولی ۲۷۰۰بدنیا اومد دوستم روز زایمانش سونو ۲۸۰۰بود ولی ۳۱۰۰بدنیا اومد زیاد به اعداد رقم سونو دقت نکن
من وارد ۳۲شدم دکتر فرستادم سنو وزن گفت ۲۵۵۰ گرم هسته .صبا تخم مرغ .اب پز میخورم .ظهر شبم دلستر میخورم خیلی شکمم بزرگ شده دیگه حس میکنم تکون خوردن سم بشع برام
وزن بچت خوبه که عزیزم بعدشم دلستر تخم مرغ اب پز .بستنی میگن خیلی خوبه من که خوردم اثر کرده
بستنی
خوب بود وزنش دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.