۲ پاسخ

من ۳۷هفته و‌۳ روز زایمان کردم وزنش ۲۸۷۰ بود خداروشکر مشکلی نداشت امپول ریه هم زده بودم ،
بادام درختی، سینه مرغ ،تخم مرغ ابپز، بستنی و دلستر اگه دیابت نداری، گردو ،ماکارانی و سویا و قارچ و ژله زیاد بخور

نه خوبه هفته ای ۲۰۰ گرم زیاد میشه دوهفته مونده ۳۲۰۰ میشه ایشالا

سوال های مرتبط