۴ پاسخ

اره
خیلیم خوشبو تر و خوشمزه تره نسبت ب ۱ و ۲

عزیزان ک ب بچه شیر خشک میدین تا چند سالگی میخایین بدین خیلیا میگن ما تا ۱ میدیم بدش شیر پاستوریزه بعضیا میگن تا ۱ نیم سالگی شما چ میکنید

سه نداره زده مثبت یک

اره...

سوال های مرتبط

مامان علی و محمدطاها مامان علی و محمدطاها ۱۶ ماهگی
مامان گرشا👼🏻🤍 مامان گرشا👼🏻🤍 ۱ سالگی