ایشالله ب حق امام حسین همه دامنمون سبز شه ب هممون بچه سالم بده
من روزای تخمک گذاریم فقط یبار اقدام کردم عیب نداره؟
من اقدامم
من دقیقا دوره باروریم از فردا تا دوشنبه هست🥺🥺🥺🥺🥺🥺
ان شاءالله خود امام حسین دامنمون سبز کنه
من اقدامم
ولا منم اقدامم میترسم بدنباشه گناه نباشه ت این ده روز البته تاسوعا عاشورا اقدام نمیکنم
من اقدام کردم یه بار اگه شد شد نشد دیگه بی خیال میشم خسته شدم دیگه از اقدام کردن تا کی باید اقدام کنمو نشه 😥😭😔❤️🩹
چه اشکالی داره البته اگر این چند روز نباشه بهتره
من 🙊😢
من 5بعدتاسوعاعاشورا اقدام میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.