این ماه اقدامم
روز30سیکل
2روز تاخیر به گفته گهواره انشالله ک خبر خوبه باشه برا من و همه شما عزیزان🤰🏼
من سه ماهه هنوز نشده انشاءالله که بحق علی اصغر امام حسین بشه
روز ۲۲ سیکل ، اولین ماه اقدام بعد سقطی ک شش ماه پیش داشتم ، فک نکنم بگیره چون ابن ویروسه رو گرفتم عدلللل همین ماه اقدامم
روز پونزده سیکل بدون قرص و آمپول
ب امید خدا هرچی خدا صلاحمونه همونو رقم بزنه ب سرنوشتمون
من ۱۲ سیکلمه ولی زیاد دیگه فک نمیکنم بخدا چون دیگه خسته شدم انقد گریه کردم و نا امید شدم رابطه ام هراز گاهی انجام میدم دیگه
من اقدامم پنجشنبه و شنبه اقدام میکنم دیشبم اقدام داشتم انشالله ک بگیره
هفت روز مونده به پری🥲🥲
من امروز3روز تاخیرم پنج ماه پیش سقط دوقلو داشتم سه ماهه اقدامم از بعد سقط ماه پیش هشت روز تاخیر خوردم بعد دوروز خونیزی کم و دوروز لک بینی
نمیدونم چم شده این ماهم سه رور تاخیرم ولی مژپرسم تست بزنم😭😭🥲
من ۶ سیکلمه وتاالان رابطه ندارم
من امروز 20 سیکلم هستم
من دوبار دروه تخمگذاری اقدام داشتم
چند سیکل دقیقا چی میشه نمیدونم تازه ب اقدامی ها پیوستم 😁🤣
انشاءالله گلم🌸
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.