۱۲ پاسخ

این ماه اقدامم
روز30سیکل
2روز تاخیر به گفته گهواره انشالله ک خبر خوبه باشه برا من و همه شما عزیزان🤰🏼

من سه ماهه هنوز نشده انشاءالله که بحق علی اصغر امام حسین بشه

روز ۲۲ سیکل ، اولین ماه اقدام بعد سقطی ک شش ماه پیش داشتم ، فک نکنم بگیره چون ابن ویروسه رو گرفتم عدلللل همین ماه اقدامم

روز پونزده سیکل بدون قرص و آمپول

ب امید خدا هرچی خدا صلاحمونه همونو رقم بزنه ب سرنوشتمون

من ۱۲ سیکلمه ولی زیاد دیگه فک نمیکنم بخدا چون دیگه خسته شدم انقد گریه کردم و نا امید شدم رابطه ام هراز گاهی انجام میدم دیگه

من اقدامم پنجشنبه و شنبه اقدام میکنم دیشبم اقدام داشتم انشالله ک بگیره

هفت روز مونده به پری🥲🥲

من امروز3روز تاخیرم پنج ماه پیش سقط دوقلو داشتم سه ماهه اقدامم از بعد سقط ماه پیش هشت روز تاخیر خوردم بعد دوروز خونیزی کم و دوروز لک بینی
نمیدونم چم شده این ماهم سه رور تاخیرم ولی مژپرسم تست بزنم😭😭🥲

من ۶ سیکلمه وتاالان رابطه ندارم

من امروز 20 سیکلم هستم

من دوبار دروه تخمگذاری اقدام داشتم
چند سیکل دقیقا چی میشه نمیدونم تازه ب اقدامی ها پیوستم 😁🤣
انشاءالله گلم🌸

سوال های مرتبط