دختر اولیم اصلا اذیت نشد برعکس خیلیم راحت خوابید بعد واکسن زدن😆اینو هنوز نزدم
برا پسر من سخت بود انشالله برای این یکی پسرم اسون باشه
نه عزیزم سبکه من بچم اذیت نشد فقط،اولش گریه کرد
برای دخترمن راحت بود تبم نکرد
روز اولی اذیت میشه
🥹😭وای تو کی میزنی؟
نه پسرم من که اذیت نشد خداروشکر سبک بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.