واکسن دوماهگی چطوریه سخته🫠🫠🫠

۷ پاسخ

دختر اولیم اصلا اذیت نشد برعکس خیلیم راحت خوابید بعد واکسن زدن😆اینو هنوز نزدم

برا پسر من سخت بود انشالله برای این یکی پسرم اسون باشه

نه عزیزم سبکه من بچم اذیت نشد فقط،اولش گریه کرد

برای دخترمن راحت بود تبم نکرد

روز اولی اذیت میشه

🥹😭وای تو کی میزنی؟

نه پسرم من که اذیت نشد خداروشکر سبک بود

سوال های مرتبط

مامان نازار مامان نازار ۱۵ ماهگی
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان هانا خانومی 🥰 مامان هانا خانومی 🥰 ۹ ماهگی